Αρχική | Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Που βρίσκεται το ξενοδοχείο;

Το S Hotel βρίσκεται στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, επί της οδού Καλαποθάκη 5

 

Υπάρχει υπηρεσία μεταφοράς που παρέχεται από το ξενοδοχείο για την άφιξή μου από το αεροδρόμιο ,τον σιδηροδρομικό σταθμό  ή τον επιβατικό σταθμό του λιμανιού και το αντίστροφο;

Μπορούμε να οργανώσουμε εύκολα και γρήγορα τη μεταφορά σας στο S Hotel από και προς το αεροδρόμιο, σιδηροδρομικό σταθμό  ή τον επιβατικό σταθμό του λιμανιού. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο reservations@shotel.gr , τηλεφωνικά στο +30 2310 223334 ή στο +30 6958600771 (Viber ή WhatsApp)

 

Πώς μπορώ να κάνω κράτηση στο S Hotel;

Για κρατήσεις, διαθεσιμότητα και τιμές μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύστημα κρατήσεων στη σελίδα μας. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο reservations@shotel.gr , τηλεφωνικά στο +30 2310 223334 ή στο +30 6958600771 (Viber ή WhatsApp)

 

Ποιες είναι οι ώρες για check-in και check-out στο ξενοδοχείο S Hotel;

Το check-in ξεκινάει στις 15:00 το check-out στις 11:00 το πρωί.

 

Υπάρχει Wi-Fi στα δωμάτια και στους κοινόχρηστους χώρους;

Παρέχεται δωρεάν wi-fi για τις συσκευές των πελατών στα δωμάτια και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.

 

Παρέχεται η υπηρεσία mini bar στα δωμάτια;

Λόγω του Covid-19 η υπηρεσία μίνι μπαρ παρέχεται κατόπιν αιτήματος σας στην ρεσεψιόν.

 

Μπορώ να φέρω το κατοικίδιό μου;

Το ξενοδοχείο παρέχει την υπηρεσία Always Your Friend σε σκύλους έως 20 kg έτσι ώστε ο τετράποδος φίλος σας να μην λείπει από τις διακοπές σας.

 

Διατροφικές ανάγκες κατά τη διάρκεια παραμονής μου στο S Hotel

Μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε με χαρά είτε είστε χορτοφάγος ή ακολουθείτε μία δίαιτα χωρίς γλουτένη, η ομάδα μας θα διασφαλίσει να απολαύσετε τις χαρές της Ελληνικής κουζίνας κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν την άφιξή σας στο info@shotel.gr

 

Μπορώ να ζητήσω late check-out ενώ βρίσκομαι στο ξενοδοχείο;

Επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και το κόστος του late check-out.

 

Μπορώ να ζητήσω αναβάθμιση του δωματίου ενώ βρίσκομαι ήδη στο ξενοδοχείο;

Επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και το κόστος της αναβάθμισης του δωματίου σας.

 

Υπάρχουν δωμάτια προσαρμοσμένα για ΑΜΕΑ; 

Υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένα δωμάτια για χρήση από επισκέπτες με ειδικές ανάγκες. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο reservations@shotel.gr , τηλεφωνικά στο +30 2310 223334 ή στο +30 6958600771 (Viber ή WhatsApp)